הדברה בחדרה

חדרה הינה עיר במחוז חיפה השוכנת בשרון הצפוני. בתחילה, כשהגיעו מתיישבים למושבה חדרה, סבלו התושבים קשות מקדחת אך לא היו מוכנים לנטוש את נחלתם, כמו כן היו ביצות באזור אשר משכו אליהן המון יתושים, חרקים ומיני זוחלים. הדברה בחדרה הייתה הכרחית אז אך לא היו שירותי הדברה בנמצא. א' מחדרה, תושבת ותיקה מספרת על קשיי ההתאקלמות באזור, על הדברה שיכלה לעזור ולמנוע מחלות  ועל כך שגם כיום ישנו צורך בהדברה בחדרה.

הדברה בחדרה – איך תבחרו שירות הדברה מתאים?

ישנן כמה דרכים לבחור שירותי הדברה. הדרך הפשוטה והקלה היא לערוך חיפוש מהיר באינטרנט ולמצוא מספם שירותים. כדאי לבקש הצעת מחיר ולבדוק מהם מרכיבי ההדברה (שירות, אחריות, איכות החומרים). בנוסף, הניתן לשמוע על שירותי הדברה בעכו מפה לאוזן ולהתרשם באופן אישי מחברים ושכנים שכבר נעזרו בשירותי הדברה בעכו ולשמוע את חוות דעתם.

 חדרה עיר ירוקה

חדרה מוקפת שטחים ירוקים מגוונים בהיקף גדול המקנים לה את אופייה המיוחד.בדרום העיר משתרע פארק השרון המשמר יער פארק טבעי בן מאות שנים המשמש לטיול, רכיבה על אופניים ונופש בחיק הטבע. בשטח בריכת יער ייחודית עם צמחייה אופיינית. יער חדרה הנו יער עצי איקליפטוס שניטע ע"י ראשוני המתיישבים והוא משתרע על פני אלפיים דונם ומשמש לנופש פעיל ולטיול. במזרח העיר שמורת "זיתא" המשמרת נוף ביצות וצמחייה ייחודית. כתוצאה מהשימור של יערות האיקליפטוס ושמורות הטבע ישנו צורך בהדברה אך מתאימה. הדברה בעכו צריכה לחבור לאופי העיר וכלן הדברה ירוקה תהיה נכונה ומתאימה להדברה בחדרה.  

 מהי הדברה ירוקה?

קודם כל, פירושה של הדברה ירוקה הינה אי שימוש בחומרי הדברה רגילים. שמירה על ניקיון והגיינה במקום המגורים על מנת להרחיק בצורה טבעית את המזיקים שבאים עקב לכלוך ואשפה גלויה. בנוסף, בהדברה ירוקה הכוונה גם לפיתוחים גנטיים של מיני צמחים אשר עמידים בפני מזיקים ולכן אין צורך בריסוס בכלל. גם שימוש ברשתות נגד חרקים מעופפים, מתקנים שמונעים נחיתת יונים ומלכודות ללכידת מזיקים כלולים במושג הדברה ירוקה. חייגו למומחה הדברה 052-5122999

 

 

 

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון