הדברת חרקי עץ

הדברת חרקי עץהדברת חרקי עץקצת על חרקים, תולעים וחיפושיות…

חרקי העץ כשמם כן הם. החרקים הללו נמצאים בתוך העצים וניזונים מתאית העץ. חרקי העץ מגיעים בדרך כלל כאשר העץ אינו מעובד דיו ואין הוא עובר את כל התהליכים שהוא צריך לעבור על מנת להביא לשלמותו. חשוב מאוד לשים לב לנושא העצים במיוחד כשבונים בית שכולו מתבסס על עץ או כשבונים ארון רציני ומסיבי וכמובן כאשר משתמשים בעץ לדלתות או לגגות רעפים. כאשר חרקי העץ מתחילים לכרסם בעץ המצב הוא בלתי הפיך ולכן מחרקי העץ חייבים להפטר במהירות האפשרית. הדברת חרקי עץ היא הדברה לא פשוטה, לכן צריך להזמין את המומחה בתחום, את מורן הדברות מומחים באיוד בגז לחרקי עץ

איך מזהים שיש לך חרקי עץ בבית?

ראשית, אם שומעים רשרושים קלים בשעות הלילה, דעו לכם שאלו הם חרקי העץ. כמו כן, שימו לב אם חלקיקי נסורת מסתובבים באזור הבית שלכם, ליד הארונות, על הרצפה ולפעמים אף ניתן לראות את חרקי העץ עצמם מתרוצצים להם.

איך מבצעים הדברת חרקי עץ? תלוי בסוג החומר ותלוי במצב החרקים. לעיתים מזריקים לתוך הארון או לתוך סוג העץ חומר המיועד לביצוע הדברת חרקי עץ שהורג את חרקי העץ על המקום. אך חומר זה אינו בריא ולא יעיל על שטחים גדולים אלא רק אם יודעים בדיוק היכן כממוקם החרק.

הדברת חרקי עץ – סוגי חרקים נפוצים

יש מגוון רחב של חרקי עץ:

חיפושית הקמח – לחרקים אלו ניתן לקרוא תולעי הקמח הקטנות. אך באמת חרק זה אינו תולעת אלא מתחיל את חייו כתולעת, עובר גלגול מלא עד שהוא הופך בסוף לחיפושית. זן זה של חרקים מאוד קל לגידול והן מתרבות בקלות.

חדקונית האורז – חרק זה הוא ממשפחת החיפושיות והוא שייך לקטגוריה חרקי העץ. צבעי חום אדמדם ויש לו כנפיים המאפשרות תעופה עד למרחק של שני קילומטר בלבד. החדקונית מצויה בדרך כלל בארצות חמות ואוהבת לאכול גרגירי תירס.

יקרונית הרהיטים – נראית כמו לחיפושית, בצבע חום בהיר. יש לה מחושים שאורכם יותר ארוך מאורך הגוף שלה כולו. היא נמצאת בעיקר בבתים.

על מנת להצליח לבצע הדברת חרקי עץ בצורה הכי יעילה ומושלמת, חייבים להזמין את המומחה מספר אחת, אנו ממליצים בחום על אבי המדביר. לפרטים: 052-5122999

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון