הדברת יתושים

הדברת יתושים – המכה של המדינה

מי לא סובל מיתושים? מכירים את הזמזום המעצבן הזה ליד האוזן שלכם בזמן שאתם ישנים? ומתוך שינה אתם מנסים להרוג את היתוש המטריד התורן אך ללא הצלחה ולאחר מספר מאבקים חסרי תועלת אתם קמים מתוסכלים ומלאי עקיצות. אכן אין מה לומר היתוש הוא חרק מעופף מעצבן ומטריד במיוחד. היתושים בעיקר נמשכים למקורות מים עומדים, לכן אם יש לכם בריכה בחצר או גינה גדולה עם מערכת השקיה רצינית אשר מזרימה מים לפחות פעם אחת ביום חשוב מאוד לבצע פעם בכמה זמן הדברת יתושים שכן אחרת אתם תסבלו מהם. הדברת יתושים עושים רק אצל  מורן הדברות המומחה בתחום של הדברות יתושים.

הדברת יתושים – שיטות מניעה והדברה

את היתושים לא מספיק רק להדביר. חייבים גם לנקוט בשיטות שימנעו מהם להגיע שוב. לפני ההדברה נקפיד לכסות את כל מקורות המים העומדים. ננסה להפטר מכמה שיותר מקורות מים עומדים ונרוקן את פתחי הניקוז.

כמו כן, חשוב מאוד להקפיד על ניקיון הצמחייה מסביב לבריכות וגם בגינות פרטיות חשוב לשים לב לניקיון הצמחייה וכן לניקיון מערכת ההשקיה.

פעולות אלו ואחרות יעזרו למנוע את דגירת היתושים באזור מגוריכם. לאחר ביצוע פעולות אלו ניתן להתחיל להלחם במכת היתושים על ידי הדברת יתושים.

איך פועלת הדברת היתושים? את היתושים מדבירים על ידי ריסוס חומרים אקולוגיים באזורים המועדים לפורענות ובנוסף, פיזור חומר רעיל על הרצפה ליד מקורות המים.

הדברת יתושים – סוגי יתושים נפוצים:

יתוש קולקס – צבעו של יתוש זה הוא שחור וגודלו ארבעה מ"מ. ליתוש זה יש כנפיים צרות וארוכות. יתוש הקולקס אוהב להתגורר במקומות קרים ולחים ולכן מסתתר בדרך כלל בצמחיה הגדלה ליד בריכות. יתוש זה מסוגל לעוף למרחקים עצומים.

יתוש עש – צבעו חום בהיר, הוא מוצא את מקומו באזורים של ביוב ומי שופכין.

יתוש אדס – יתושים אלו נוטים לעקוץ כמה שיותר והם הגורמים העיקריים למחלות המלריה וקדחת הנילוס. מוטב להיזהר מיתושים אלו. במידה ונתקלתם בכל סוג

של יתוש הזמינו מהר את מורן הדברות  שיבצע אצלכם הדברת יתושים יעילה.

לפרטים צלצלו:  052-5122999

 

 

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון