הדברת כיני יונים

הדברת כיני יוניםהדברת כיני יונים – צרות הבאות בצרורות…

כיני היונים נמצאות מתחת לכנפיהן של היונים, הן קטנטנות , גודלן כגודל כחצי ראש של סיכה. כיני היונים מוצצות את דמם של בני האדם וגורמות לתופעות פריחה ואלרגיות קשות. את כיני היונים חובה להדביר על ידי מדביר מקצועי שמכיר את התחום וביצע לא מעט פעמים הדברת כיני יונים. אבי המדביר הוא מנוסה בתחום, מבצע הדברות בכל רחבי הארץ ומגיע  גם בהתראה הקצרה ביותר.

כיני יונים – על פריחה, גירודים ושאר צרות…

היונים הן מטרד. הן מלכלכות, משמיעות רעשים מעצבנים בזמן הגרגור שלהן והכי חמור הן מעבירות מחלות לבני האדם. מעבר לכל אלה, היונים מביאות איתן כיני יונים. כיני היונים דוגרים על היונה וכאשר היונה מסתלקת או מסולקת, כיני היונים נדבקים לקירות, למיטות ולבני הבית. כיני היונים הם טפילים קטנים ומזיקים במיוחד, כיני היונים גורמים לפריחה וגרד איום ונורא שאי אפשר להתמודד איתו. כיני היונים מוצאות את מקומן הרבה פעמים בתוך בתי מגורים ועל מנת לגרש אותם משם חייבים לבצע הדברת כיני יונים.

אם בביתכם יש מכה של כיני יונים, אנו לא מקנאים בכם. זו מכה מציקה ומטרידה. לא קיימות הרבה תופעות טבע מציקות כמו כיני היונים. חשוב מאוד שבמידה ומצאתם יונה על אדן החלון שלכם, אל תרחמו עליה. שלחו אותה היום והציבו דוקרנים או רשתות על מנת למנוע מהיונה לחזור שוב לאותו מקום.

הדברת כיני יונים מבצעים על ידי ריסוס. הריסוס הורג אותן במקום ועוזר למגר את התופעה במהירות. תופעת כיני היונים מתרחשת בעיקר בתקופות מעבר ובמיוחד בתקופת האביב שאז גם הפריחה מביאה עימה את האלרגיות שלה וביחד עם הגירודים והאלרגיות של כיני היונים, הכול ביחד גורם לתופעות לא נעימות ומציקות ביותר.

הדברת כיני יונים – פעולות לאחר ההדברה

לאחר שבא הביתה מדביר מקצועי וביצע הדברת כיני יונים חשוב מאוד לגרש את הקן של היונה שהיווה את המקור לכיני היונים הללו, לנקות את הלשלשת ולהדביר את כל האזורים מסביב לבית שמהווים בסיס נוח ליונים להשתקע עליהם.

הדברת כיני יונים עושים רק אצל מורן הדברות  , אל תתפתו לאף אחד אחר, רק מורן הדברות  ייתן לכם שירות אמין ומקצועי והכי חשוב אחריות לטווח ארוך. לפרטים נוספים צלצלו:  052-5122999

 

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון