הדברת קרדית האבק

הדברת קרדית האבקהדברת קרדית האבק – לא רק לחולי סדר וניקיון

כאשר אנו שומעים על קרדית האבק אנו בטוחים כי מדובר בגרגירי האבק השנואים עלינו הנמצאים בכל בית כמעט, אז לא, כאן מצפה לכם הפתעה! קרדית אבק הבית זהו בעצם סוג של חרק הקיים כמעט בכל בית. חרק זה הוא קטן ביותר וקשה לראותו בלי מיקרוסקופ. עין רגילה לא תוכל לזהות אותו. לקרדית האבק הבוגרת יש שמונה רגליים ואילו לקרדית האבק הצעירה יש שש רגליים. קרדית האבק מציקה במיוחד לאנשים שיש להם תגובה אלרגית לאבק. רוב האנשים באוכלוסייה שלנו במדינת ישראל מפתחים אלרגיות לקרדית האבק. האלרגיה מציקה מאוד ומתבטאת בתסמינים של: התעטשות, עיניים אדומות, אף נוזל ועוד. הדברת קרדית אבק ניתן לבצע על ידי מדביר מקצועי אך ניתן לבצע אותה גם בבית. אבי המדביר נותן לנו טיפים לביצוע הדברת קרדית האבק בבית והרי הם במאמר שלפניכם:

הדברת קרדית האבק – כל האמת על קרדית האבק

קרדית האבק אוהבת מאוד לחות ולכן ניתן למצוא חרק זה באזורי השפלה במדינת ישראל. הקרדית חיה באזורים שיש בהם חמישים עד שישים אחוזי לחות ולעיתים אף יותר והטמפרטורה האהובה עליה היא שלושים וחמש מעלות צלזיוס. מכאן אנו נוטים להבין כי קרדית האבק מופיעה בעיקר בקיץ, אך לא רק.

הדברת קרדית האבק היא חשובה ביותר כיוון שיש אנשים לא מעטים שסובלים ממנה נורא. קרדית האבק יכולה להופיע במזרונים, בכרית, במיטה, בשטיח, בוילון ועוד. תגובות אלרגיות שקרדית האבק גורמת לאנשים לפתח הינן לא נעימות כלל. תופעות אלו מחמירות בעיקר בלילה כאשר שמים את הראש קרוב למזרן ולכרית.

כאשר אדם שאלרגי לקרדית האבק חי בקרבתם איכות החיים שלו נמוכה ביותר. תמיד מתעטשים, תמיד העיניים שורפות ובאופן כללי ההרגשה מאוד לא נעימה.

הדברת קרדית האבק  – עשה זאת בעצמך

הדברת קרדית האבק ניתן לעשות לבד וזה על ידי מספר שיטות. בראש ובראשונה, כמובן להקפיד על ניקיון ולשטוף את הבית מספר פעמים בשבוע, לא לאחסן בגדים וחפצים ישנים, לאוורר את המצעים מספר פעמים בשבוע בשמש. השמש היא קטלנית עבור קרדית האבק.

לשיטות נוספות תוכלו להתייעץ עם מורן הדברות   המנוסה ביותר בתחום הדברת קרדית האבק, נסו ולא תצטערו   052-5122999

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון