הדברת מזיקים באחריות

הדברת מזיקים באחריותעל פי חוק ואם לא רוצים להסתכן, אז מדביר מקצועי הוא האדם שמבצע את הדברת מזיקים מכל סוג, ויש לוודא כמובן שיש לו רשיון של מדביר ושיש לו רשיון לסוג הדברה המבוקשת. איוד למשל, דורש רשיון מיוחד לביצוע ההדברה.

הדברת מזיקים לרהיטי עץ ופרקטים
רהיטים ופרקטים דורשים הדברת מזיקים לטרמיטים ולתולעי עץ, כלומר, לא חייבים לעשות זאת. אבל אם לא עשו זאת היצרנים, למשל, במזרח הרחוק אין תקנה או חוק שמחייבים אותם לעשות טיפול מונע להדברת מזיקים של עץ  ברהיטים.
ולכן, ישנו סיכוי גדול, שהרהיטים מגיעים נגועים באחד מן השניים (טרמיטים או תולעי עץ). ואם זה לא נעשה לרהיט בתהליך ייצורו או ביצוא שלו לארץ אחרת, ישנה סבירות גבוהה מאד שיש טפילי עץ אלו בתוך הרהיט, במידה זו או אחרת.

הדברת מזיקים למטבח
בכל מטבח יש עונה או זמן, (בדרך כלל לקראת הקיץ) שבו נדמה כאילו הנמלים יוצאות מתוך הקיר, והן פשוט, בכל מקום, והתיקנים (אלו הג'וקים), מופיעים כל פעם במקום אחר, הורגים אחד, האח שלו מופיע בפינה ממול, ובסוף מסתבר שיש לכן משפחה מרובת צאצאים. כי זה לא נגמר. אז זה הזמן להדברת מזיקים לדירה, או יותר נכון למטבח, היא כוללת : נמלים, תיקנים, וגם עכבישים.

הדברת מכרסמים
הדברת מזיקים למכרסמים היא אחת מן המורכבות יותר, למשל, החולדה אם תנסו לתפוס אותה במלכודת, והיא תצליח לברוח ברגע המכריע, היא כבר לא תיכנס לשם. היא חכמה.
עכברים כל יום נוסף שהוא מסתובב בביתכם או בחצרכם, הנזק שהוא גורם גדל והולך. בכל שנה מכרסמים גורמים לנזק ברכוש של מיליוני דולרים בעולם כולו.
ומעבר לכך, מה שיותר חשוב הבריאות שלכם, העכבר או החולדה נושאים על גופם (בפרוותם ובנשיכתם) מחלות רבות הידועה מביניהם היא מגפת הדבר בארצות אירופה, אבל היא לא היחידה.

אחריות לטיב השירות
בתום כל הדברה יש לך את הזכות לקבל אחריות על הדברת המזיקים שביצעו עבורך, כל מדביר מקצועי מוסמך כיום מעניק ללקוחותיו אחריות זו בכתב, וכדאי לוודא לפני ביצוע ההדברה לוודא שהמדביר שבחרתם מעניק אחריות שכזו.

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון