טיפים להדברת מזיקים

טיפים להדברת מזיקיםולמה זה טוב, בדיוק?
הדברת מזיקים מיועדת לפתור בעיה של חרקים או חיות אחרות בלתי צפויות שהופיעו בביתך או בחצרך. כגון: נמלים, תיקנים (זה ג'וקים), פשפשים, פרעושים, עכברים, חולדות, עכבישים, טרמיטים, או אפילו כיני יונים, אלו שהגיעו עם היונים.

אז איך אני יודע איזה בעיה יש לי בבית?
לפעמים זה קל מאד, נכון? נמלים ותיקנים קל מאד לאבחן. בעין בלתי מצויידת, בכל מטבח מצוי, וכולנו מכירים אותם.
איזה הדברת מזיקים להזמין, הדברת דירה, וגם עכבישים ייעלמו לחצי שנה לפחות, באחריות.

עקיצות? איפה הן בדיוק?
אם הלכת לישון וקמת עם עקיצות ויש כתמים מוזרים על הסדינים, בצבע אדום חום. יש לך פשפש המיטה.
אם אתה נעקץ מן כפות הרגליים ומעלה, עד הברכיים… זה פרעושים, וכנראה יש לך חיות מחמד בבית. כדאי להזמין הדברת מזיקים ומהר, כי זה לא ייעלם מעצמו.

הדברת מזיקים – למכרסמים
אם יש קולות מוזרים בלילה, וכל מיני דברים נראים אכולים בבית, אז ישנו עכבר בבית, וזה נגע רציני שגם מעביר מחלות וגם מכרסם מכל הבא אל שיניו, ללא כל מגבלה. כלומר זה גם נזק משמעותי לרכוש. יש להזמין – הדברת מזיקים לעכברים.
ואם ראית אותו וזה נראה גדול יותר מעכבר, אז זו חולדה (חולדת החוף היא עכברוש!), ואם זה עכברוש…

אדון עכברוש
אז הוא אוכל גם בשר, אם יש חיית מחמד או חיה אחרת בהסגר, בכלוב צר, העכברוש אינו מתבטל, הוא מייד קופץ על ההזדמנות. למושבניקים, גם חיות גדולות ממנו אם הן כלואות בכלוב צר הן בצרות כאשר אדון עכברוש מגיע.
ויש להזמין באופן דחוף הדברת מזיקים לחולדות  (הכוונה גם לעכברושים).

חשוב לדעת
שכיום כל סוגי הדברות המזיקים, הן ממשפחת ההדברה הירוקה, ניתן לעזוב את הבית לשעה, (לא כולל את המכרסמים, שמטופלים אחרת), וכעבור שעה בתום ההדברה לחזור לבית, ובנוסף, לקבל אחריות לחצי שנה עד שנה (תלוי בסוג ההדברה) על הדברת המזיקים שבוצעה. ללא ריח כבד של ריסוס, וללא צורך לצאת לסוף שבוע בצפון.

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון