שאלות תשובות על מזיקים

שאלות תשובות בנושא הדברת מזיקיםהדברת מזיקים  – אינה מזיקה לי?
איזו שאלה מצויינת.

כיום כל ההדברות הינן הדברות שלוקחות בחשבון היטב את השיקול הזה, ולאחר שנים רבות של מחקר ופיתוח של הדברה ירוקה, מסתבר שניתן להדביר את רוב החרקים, וגם לבצע הדברת מזיקים גדולים יותר בדרכים לא רעילות לאדם ולחיות המחמד שלו.

אבל הדברה זה רעל …
נכון, אבל כיום, בארצנו נאסרו באופן מוחלט ההדברות הרעילות שהיו פעם, ופותחו דרכים חדשות אורגניות, להדברת מזיקים.

כמה דוגמאות פשוטות:
ניתן להרחיק מכרסמים מן הבית או החצר בעזרת מכשיר אלקטרוני שמשמיע קולות (שרק הם שומעים) ומאד מפריעים להם, מספיק כדי להיעלם מן הטווח שאליו מגיע הקול של הצלילים הללו. כמובן יש לוודא שזה יכסה את טווח החצר או הבית שלכם.
ואתם וחיות המחמד שלכם אינם שומעים אותם כלל.

הדברת נמלים במטבח
פותח ג'ל מיוחד שהוא אינו רעיל לאדם ולחיות המחמד, וניתן לשים אותו בארונות המטבח, מקום שמן הסתם חיות המחמד אינן מסתובבות שם. ולכן הטיפול בבעיה כל כך נפוצה יכול להיות מאד לא רעיל לבני הבית, כולל חיות המחמד שלכם.

הריסוס המקובל להדברת מזיקים
כגון; נמלים, תיקנים (אלו הג'וקים), פרעושים, פשפשים, וטרמיטים, ועוד…
כל אלו ניתן להדביר באמצעות הדברה ירוקה. חומר שמותיר אחריו ריח של תפוזים שאינו רעיל לבני האדם, ועם זאת, הוא רעיל מאד לחרקים אותם אנו שואפים להדביר.

אוכלים לכם את הרהיטים?
למשל, הדברת מזיקים נגד טרמיטים, פשוט גורמת להם להתבלבל, ולא לחזור לקן. לשכוח מאיפה הם באו ולאן הם הולכים… וכאשר זה קורה, כלומר, לאחר שהחומר מוזרק אל תוך הרצפה, ממש אל מתחת למרצפות, אין לקיום לקן הטרמיטים יותר.
אה, ולמה הדברת טרמיטים, אם יש לכם רהיטים שמשום מה נערמות לידם ערמות חול, וקולות כרסום נשמעים בלילה כאשר שקט, כנראה שיש טרמיטים ברהיט.
(מידע נוסף – במאמר על טרמיטים).

דבורים וצרעות
נו טוב, לא לגמרי ירוק, לרסס גז רעיל לתוך הקן, מצד שני זה לא בתוך בית המגורים שלכם, כך שזה לא מסכן אף אחד מבני הבית, אם זה נעשה על ידי בעל מקצוע מוסמך.
ואפשר גם לרסס דבק על הקן, ובזאת הבעיה תסתיים גם בלי להרעיל אף אחד.

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון