הדברה בטבעון

הדברה בטבעון הפכה להיות חובה עקב הקרבה הגדולה של היישוב לשטחים ירוקים. בניגוד לערים שונות בארץ, טבעון שוכנת בחבל ארץ ירוק ומטופח. לאחר שבמשך שנים רבות התפתחו אזורים עירוניים בארץ והפכו למקומות בעלי זיהום אוויר ושפע בניינים, נותרה טבעון כריאה ירוקה בלב הצפון וככזו היא מושכת אליה יצורים חיים מכל הסוגים. בני אדם רבים מעוניינים באיכות החיים שהיישוב מספק, אך מה בדבר החרקים הרבים המתלווים לאותם אנשים? מסיבה זו כמעט כל תושב מבצע הדברה בטבעון, ורובם גם לוקחים מומחים כגון  מורן הדברות כדי לטפל בבעיית המזיקים הנמצאים אצלם בחצר ובבית. אז אלו סוגי הדברה מתאימים לביצוע הדברה בטבעון? סקרנו כמה סוגים כדי שתוכלו להתאים אליכם את הסוג בו תהיו מעוניינים.

הדברה בטבעון – ההחלטה הנכונה

הדברה ביולוגית

מאחר וטבעון טובעת בשטחי טבע מכל סביבותיה, הדברה ביולוגית היא סוג מומלץ ביותר לאזור. הדברה מסוג זה מייבאת לאזור חרקים אשר באופן טבעי טורפים את החרקים המזיקים ומתחרים בהם. כתוצאה מכך נעלמים החרקים המזיקים לאיטם, והיתרון העיקרי בשיטה זו הוא שאין צורך לערב כימיקלים. החיסרון העיקרי הוא שאדם המעוניין לבצע הדברה בטבעון מעוניין להוציא את החרקים ולא להכניס אחרים במקומם, כך שמי שרוצה לסלק את החרקים לחלוטין ייאלץ לבחור בדרך הדברה שונה.

הדברה אלקטרונית 

סוג זה של הדברה ניתן לשימוש בכל רחבי הארץ, ולא רק בעת ביצוע הדברה בטבעון. בשיטת הדברה זו מתקינים מכשירים אלקטרוניים בכל רחבי הבית. לאחר ההתקנה, מוציאים המכשירים גלי קול שאינם נשמעים לאוזני בני אדם, אך מזיקים ומכרסמים אינם מסוגלים לשמוע את הרעש באוזניהם. הרעש כל כך חזק עד שהם בורחים מהאזור ומותירים אותו נקי מחרקים כל עוד גלי הקול ממשיכים להדהד.

הדברה כימית

ההדברה הקלאסית והפשוטה ביותר. בהדברה זו מפזרים חומרי הדברה כימיים ברחבי הבית ומחכים לתוצאות. ברגע שמכרסם או חרק ייגעו בחומרי ההדברה הם ייקטלו וכל שיוותר לבעל הבית לעשות הוא לפנות את החרקים המתים מתוך הבית.

צריכים להזמין הדברה בטבעון? חייגו עוד היום למורן הדברות ולא תתחרטו. 052-5122999   

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון