הדברה בעכו

עכו שוכנת בצפון הארץ והיא אחת מערי הנמל העתיקות בעולם. עקב שכנותה לחוף הים ישנם מיני מזיקים ועופות מעופפים המגיעים מכיוון הים ויכולים להפריע את מנוחת התושבים. הדברה בעכו יכולה להתבצע על ידי אבי המדביר, כמו כן, אבי ייתן לכם, תושבי עכו, ייעוץ לגבי הדברה בעכו 😆

הדברה בעכו-מתי מבצעים הדברה?

בוא נניח לרגע, שאתה, תושב עכו, פוסע בביתך לכיוון המקרר, כדי להכין לעצמך כוס קפה של בוקר והנה, מאחורי המקרר אתה קולט חרק שחור וזריז חומק לו, האם זו סיבה מספיק טובה כדי לבצע הדברה או שמא אתה צריך לחכות עד שתהיה בביתך משפחת חרקים שלמה כדי שאז תזמין שירותי הדברה בעכו? האם ישנה דרך למנוע הופעתם של מזיקים אלו בביתך? בוא ננסה לעשות סדר בדברים כדי להבין את  משמעותה של הדברה בעכו.

הדברה בעכו – מניעה

עוד לפני הופעת המזיקים והחרקים הלא רצויים בביתך ובחצרך, ניתן ואף חשוב לפעול למען מניעה של הופעתם בביתך. בתים נקיים, בלי שאריות מזון ואשפה בפח גלוי, בכיור ובמטבח אינם מקום מזמין לחרקים וג'וקים. הם נמשכים דווקא למקומות הפוכים, מוזנחים, מלוכלכים ומסריחים. דאגו לשמור על ניקיון והיגיינה, לפנות אשפה בתדירות גבוהה, למנוע מצב של מקור מים עומד ופתוח המושך אליו זבובונים ומיני מזיקים.

חשוב לדעת שגם מזונם של חיות הבית (כמו כלבים וחתולים) מהווה מקור משיכה לחרקים על כן דאגו לפנות את שאריות המזון ולאחסן אותו במקום סגור.

אז מתי כדאי להזמין הדברה בעכו?

 

מניעה היא דבר חשוב אך לא תמיד מחסלת לגמרי את המכה. ניתן לבצע הדברה עצמאית בביתכם על ידי ריסוס המקומות הנגעים וכן הצבת פיתיונות ומלכודות מתאימות. אך אם החלטתם להיעזר בשירתי הדברה מקצועית דעו כי מורן הדברות   יסייע לכם וייתן לכם את שירותי ההדברה המקצועיים והמתאימים ביותר עבור המזיקים בביתכם.

ישנם הרבה סוגי הדברה וחשוב לדעת ולהתאים את ההדברה המתאימה למצב בביתכם.  מורן הדברות ייתן לכם אחריות על שירותיו ואף יחזור אל ביתכם במידה ויהיה צורך בכך. שירות ואחריות – מורן הדברות 052-5122999  

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון