הדברת עש המזון

הדברת עש המזוןהדברת עש המזון ועש הבגדים – תולדות העש על קצה המזלג…

העש הוא חרק ממשפחת הפרפרים. העש גודלו כעשר מ"מ והוא ניזון מקריטין. את הקריטין ניתן למצוא במוצרי מזון יבשים וכן בציפורני בני האדם ובשערות גופם. הבגד הוא המקום הטוב ביותר למצוא בו הרבה שאריות של שיער, ציפורניים תאי עור מתים ועוד.

ישנם שני סוגים של עש: עש המזון ועש הבגדים. הדברת עש המזון וגם הדברת עש הבגדים עושים על ידי ריסוס מסיבי, איוד, שימוש באבוקות אש או ערפל קר. הדברת עש המזון והדברת עש הבגד רק מדביר מנוסה כמו אבי המדביר ידע לעשות. אל תנסו את זה בבית…

הדברת עש המזון – שומר נפשו ירחק

עש המזון, כמשו כן הוא. אוהב את המזון ונדבק אליו. עש המזון מכרסם את המזונות היבשים, קטניות וקמח ללא לאות ועלול לגרום לנזקים כבדים לחקלאות, לעצים, לצמחים, לשדות ועוד. עש המזון מכרסם ביעילות ובמתינות את אריזות הפלסטיק של המזון ומתחיל ליהנות לאטו מהשלל הרב שמצא בתוך השקית. עש המזון מתרבה דווקא בתוך שקיות האוכל וניתן למצוא מיליוני חרקים בשקית אוכל אחת.לעיתים, עש המזון חדר לשקית המזון כבר במפעל לפני שסגרו את השקית והתחיל להתרבות בתוכו.

ישנם מספר סימנים לאיתור עש המזון בתוך האוכל: כאשר רואים פרפרים או זוחלים קטנים ולבנים בתוך ארונות המטבח, כאשר רואים חורים קטנים באריזות הפלסטיק של המזון וכאשר רואים קורי עכביש קטנים בארונות המטבח שלכם ובחיבור בין הקיר לתקרה.

הדברת עש הבגד – כי הבגד עושה את האדם…

מאו חשוב לנו איך אנחנו נראים,אנו משקיעים בבגדים שלנו ובמראה החיצוני. כדאי להקפיד על שמירת הבגדים גם אחר כך, כאשר הבגדים כבר לא מתאימים לעונה ועולים לאחסון. הדברת עש הבגד היא פעולה לא פשוטה כיוון שחומרי הריסוס בהם צריך להשתמש לביצוע הדברת עש הבגד או הדברת עש המזון הם רעילים ועלולים להזיק לביגוד ולאוכל. על כן, מומלץ לנקוט בפעולות מניעה לפני אריזת הבגדים כמו, אריזה בשקיות וואקום, פיזור כדורי נפטלין בין הבגדים ועוד על מנת שלא תגיעו למצב בו תצטרכו הדברת עש המזון או הדברת עש הבגד.

אבל אם בכל זאת, נתקלתם בתופעה, אל דאגה כי מורן הדברות  בסביבה. אמין ומקצועי בתחום. לפרטים צלצלו:  052-5122999 

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון