הדברה בשלומי

 שלומי, מועצה מקומית במחוז הצפון בארץ ישראל, שוכנת בגליל המערבי. נוסדה ב-1950 כעיירת פיתוח. הדברה בשלומי יכולה להתבצע במספר אופנים. אחת השיטות המתקדמות לביצוע הדברה כיום הינה הדברה בשלומי בשיטה אלקטרונית. אבי המדביר מוביל את הטרנד של הדברה ירוקה, צרו קשר הוא ישמח לעזור.

הדברה בשלומי- בשיטת ההדברה האלקטרונית

 מהי הדברה אלקטרונית?

הדברה בשלומי בשיטה האלקטרונית הינה הדברה הפועלת על ידי כך שמאתרת את נקודות התורפה של המזיקים ומנצלת את המידע אודותיהם כדי להרחיקם מהסביבה. הדברה אלקטרונית אינה עושה שימוש בחומרים רעילים ומזיקם ובכך מגינה על הסביבה, על בני האדם, הילדים וחיות המחמד שנמצאים באזור.

טכנולוגיית ההדברה האלקטרונית מתבססת על מערכות שונות שעל ידיד תפעולן נוצרת סביבה עוינת למזיקים. סביבה זו גורמת להם לעזוב את המקום בו הם נמצאים.

מהם היתרונות של הדברה אלקטרונית?

 ההדברה נעשית בצורה יעילה ופשוטה. בהדברה אלקטרונית לא נעשה שום שימוש בחומרי הדברה כימיים ולכן בני הבית שבביתם נעשית ההדברה לא צריכים לעזור את ביתם הזמן ההדברה אלא יכולים להמשיך בסדר יומם בבית ובעבודה.

ההדברה לא משאירה אחריה פגרים של מזיקים. מכיוון שאין חומרים כימיים ההורגים את המזיקים לא נערמים פגרים של חרקים וג'וקים ואין צורך לנקות אחרי הדברה בשלומי בשיטה האלקטרונית.

ההדברה האלקטרונית הינה פתרון לטווח ארוך. חשוב לדעת כי חומרי הדברה כימיים פועלים את פעולתם לטווח קצר של מספר חודשים ולאחר מכן יש צורך לחדש את ההדברה אם רוצים שתמשיך להיות יעלה ואפקטיבית. לעומת זאת, יעילותה של הדברה אלקטרונית בהדברת מזיקים הינה לטווח של שמונה שנים ויותר. משך החיים הממוצע של המכשירים הינו 8 שנים ואין צורך בטיפולי הדברה תקופתיים במשך הזמן הזה.

הדברה בשלומי בשיטה האלקטרונית – הקדימו רפואה למכה!

יתרון נוסף ומשמעותי של הדברה בשיטה האלקטרונית הוא בכך שהדברה זו יעילה גם למניעה של כניסת חרקים ומזיקים מלכתחילה. זאת אומרת, אין צורך לחכות לבואם של המזיקים אלא כדאי ורצוי להציב את המכשירים בביתכם לפני בוא התקפת המזיקים. המערכות האלקטרוניות פועלות בצורה רציפה וממושכת ומרחיקה את המזיקים.

 מורן הדברות 052-5122999, מבצע הדברה בשיטה האלקטרונית ביעילות ובמהירות!

 

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון