הדברה בתל אביב

 הדברה בתל אביב כבר מזמן לא נחשבת למותרות או פינוק מיותר. המזיקים שמציפים את הארץ בחודשי הקיץ לא פוסחים על תל אביב, ולעיתים עושים שמות בעיר ובתושביה כאשר הם נותרים ללא מענה ממשי אל מול גל החרקים והמכרסמים שנוחת עליהם. בדיוק כדי לפתור את הבעיות הללו החלו לנקוט שיטות של הדברה בתל אביב 🙄 בעזרת מדבירים מומחים כדוגמת אבי המדביר. העירייה דואגת לייבש כל משטח של מים עומדים מחשש לדגירה של יתושים. הדברת עכברים נהוגה בחלקים שונים של העיר ובמיוחד בשכונות בהן זקוקים לכך ביותר, אך הבעיה האמיתית טמונה בתוך הבתים. רוב האנשים לא חוששים מחרקים ומזיקים שמסתובבים ברחבי השכונה, אלא מהחרקים שמסתובבים להם בין הרגליים. בשביל אותם אנשים הדברה בתל אביב היא לא רק ברחובות העיר, אלא גם ובעיקר בבתים עצמם.

הדברה בתל אביב – הסיפור האמיתי

הדברת עכברים

הדברת עכברים היא דבר שמומלץ לעשות בכל מקום, ולא רק בעת ביצוע הדברה בתל אביב. העכברים מבשרים על בעיות היגיינה, אך לעיתים הם מגיעים עקב מזון פתוח או פרצות אחרות הקוראות לגנב. העכברים נושאים עימם מחלות שונות ומשונות כגון טיפוס ודבר, ועל כן רצוי במיוחד לבצע הדברה שלהם בהקדם האפשרי.

הדברת תיקנים

הדברה בתל אביב לרוב תהיה הדברת תיקנים, אך זוהי בעיה שהיא כלל ארצית ולא רק בעיר ללא הפסקה. התיקנים שורצים כמעט בכל מקום, ויש דעות שהם נמצאים כאן עוד מתקופת הדינוזאורים. את התיקנים לא קשה להדביר, פשוט צריך לדעת להשתמש בחומרים הנכונים ובצורה הנכונה. כדאי להזמין איש מקצוע ולא להסתפק בחומרי ההדברה מחנות הטמבור המקומית, אם רוצים להיות בטוחים שהתיקנים מורחקים לתקופה ארוכה ומשמעותית.

הדברת מעופפים

הדברת חרקים מעופפים היא מעט מסובכת יותר, מאחר וגם אם מרססים בכל הבית החרקים עלולים לא לנחות באזורים הנגועים בחומרי ההדברה וכך להמשיך להתעופף ברחבי הבית. חרקים אלו כדאי להדביר באמצעים ביתיים ובריסוס ישיר בזמן התעופה ברחבי החדר. לבעיות קשות במיוחד חשוב לפנות לאנשי מקצוע ולא להמתין יתר על המידה להתפתחות נחילי מעופפים אצלכם בסלון.

מעוניינים לבצע הדברה בתל אביב? חייגו עוד היום אל מורן הדברות 052-5122999

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון