הדברה בכפר הורדים

 כפר הורדים שוכן בצפון חבל תפן המשתייך לאשכול רשויות גליל מערבי, סמוך לעיר מעלות. מזג האוויר שם נעים ויבש גם בימי הקיץ החמים. בחורף קר וגשום ולעיתים יורד שם שלג.

גם כאשר מזג האוויר בקיץ אינו בישא החום אנו עדים למזיקים וחרקים אשר נהנים דווקא ממזג אויר כזה ואוהבים לצאת החוצה בעונה זו. הדברה כפר הורדים יכולה לסייע בהתמודדות עם התופעה.צרו קשר עם אבי המדביר, הוא ישמח לעזור לכם.

מהי בעצם הדברה?

הדברה כפר הורדים יכולה להיעשות בכל מיני שיטות ודרכים, אך בואו ננסה להבין מהי הדברה קלאסית והמקובלת ביותר.

הדברה כפר הורדים היא פעולה הגורמת לצמצום מזיקים וחרקים שונים ולאי הישנות הופעתם. כאשר מדברים על מזיקים הכוונה היא לכל אותם: ג'וקים, חרקים, מעופפים, זוחלים, עכבישים ונמלים. ההדברה נעשית בדרך כלל על ידי חומרים כימיים המרוססים באזור הנגוע אך ישמן כיום עוד מגוון שיטות שונות ומגוונות. חלקן לא משתמש בחומרים רעילים, דבר אשר מיטבי עם בני האדם החיות ואיכות הסביבה. ההדברה יכולה להתבצע במקומות שונים: בתים, דירות, גני ילדים, משרדים ומוסדות גדולים ואף בשטח פתוח כמו שדה או חצר.

הדברה כפר הורדים – מושגים שחשוב להבין

 ריסוס – שיטה נפוצה מאד העושה שימוש בחומר הדברה נוזלי. הריסוס הנפוץ ביותר הוא ריסוס ביתי נגד נמלים ותיקנים. יתרונות הריסוס הן בכל שניתן להדביר שטח רחב וגדול וזאת בעלות נמוכה.

איבוק – שיטה מצוינת להדברת קיני צרעות. ישנן גם אבקות נגד עכברים וזוחלים אחרים. האבקות מכילות נוגדי קרישה ומשתמשים בהן כדי להכין פיתיונות. חסרום עיקרי בשיטה הוא שהאבקה המשתחררת לאוויר יכולה להגיע לכל מקום ועל כן יש צורך להרחיק מהמקום בעלי חיים ובני אדם הרגישים.

פיתיונות –  פיתיונות מוצקים המיועדים להרחקת מכרסמים. מוכרים גם בשם "רעל עכברים", יכולים להגיע בצורת קוביות, גרגרים או שקיות עם פתיתים. צריך להיזהר מכיוון שלעיתים הפיתיונות הללו אטרקטיביים גם לבעלי חיים אחרים המתגוררים בבית או לתינוקות זוחלים ואז זה יכול להיגמר בצורה לא טובה….

ישנם עוד הרבה מושגים בתחום הדברה כפר הורדים, חשובים ומשמעותיים. ועל זאת המאמרים נוספים.

 מורן הדברות יבצע הדברה כפר הורדים  וייתן לכם הדבר מפורט על התהליך! 052-5122999

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון