דוקרנים ליונים

דוקרנים ליוניםדוקרנים ליונים – הכול על אודות הדוקרנים

יונה עם עלה של זית… היונה מצטיירת בעיננו כמשהו לבן וטהור, כסמל לשלום, סמל לשלמות. אך במציאות, המצב קצת יותר עגום. היונים מהוות מטרד רציני לבני האדם. הן במחלות שהן עלולות להביא, והן ברעש שהן עושות על ידי הגרגור שלהם. הרבה פעמים היונים מוצאות את מקומן על אדן החלון ומשתקעות שם. היונים מחפשות משטח יציב וישר שיהיה להן בו נוח, וברגע שהן מוצאות מקום כזה, הן מתבייתות עליו. דבר זה אינו נעים כלל לבני הבית ולכן קיימות שיטות שונות להרחקת יונים. אחת השיטות היא דוקרנים ליונים. אבי המדביר ממליץ להשתמש בדוקרנים ליונים במצבים מסוימים עליהם נפרט בהמשך המאמר.

דוקרנים ליונים – יתרונות וחסרונות:

דוקרנים ליונים, לא כשמם הם. הדוקרנים אין מטרתן לדקור את היונים. כלל וכלל לא. הדוקרנים עשויים בדרך כלל מחומר הקרוי נירוסטה והמחטים גמישות ביותר וכלל לא דוקרות. היתרון היחיד בשיטה זו שהדוקרנים אינן מספקים ליונים את הבסיס היציב והרחב להן הן זקוקות ולכן היונים עוזבות את האזור.

יתרון זה, שהדוקרנים אינם פוגעים ביונים בשום צורה שהיא, הוא גדול מאוד ולכן הרבה מהאנשים מעדיפים להשתמש בדוקרנים על פני שאר השיטות להרחקת יונים. החיסרון בשיטה זו שהיא מתאימה רק למשטחים מסוימים, למשטחים קטנים ונקודתיים. דוקרנים ליונים יעילים על אדן חלון, כאשר היונה רוצה לנחות במקום זה והדוקרנים אינם מספקים לה את המקום היציב והנוח שהיא מחפשת, הדוקרנים אינם מאפשרים מקום נוח לנחיתה.

דוקרנים ליונים- עשה זאת בעצמך?

דוקרנים ליונים זו לא תורה מורכבת ובהחלט ניתן להרכיב אותם לבד. ניתן לקנות את הדוקרנים בחנויות מסוימות המחזיקות חומרים מסוג זה ואם יש לך קצת ידע וידיים טובות ניתן להרכיב אותם לבד בעזרת ברגים, מסמרים, דבק ועוד.

אך לא כל אחד יכול לדעת האם הדוקרנים יפעלו את פעולתם במשטח הספציפי הזה או לא. לעיתים חבל לזרוק לפח סתם כסף על דוקרנים ליונים ועדיף לקרוא לבעל מקצוע אמין וישר לקבלת חווות דעת וייעוץ מקצועי.

 מורן הדברות ייתן לכם את השירות הטוב ביותר והיעיל ביותר והכי חשוב במהירות הגדולה ביותר. אל תחשבו פעמיים, התקשרו עוד היום  052-5122999

 

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון