הדברה בעפולה

 הדברה בעפולה היא התגובה מיידית לנחילי החרקים היוצאים מחוריהם בתקופת הקיץ ושורצים בחוץ בהמוניהם. בחודשי הקיץ החמים הטמפרטורות עולות, הלחות מטפסת ורוב בני האדם מעדיפים להתחפר במזגן ולא לקבל אורחים כלל. אך ישנם כמה אורחים שלא מחכים להזמנה וקופצים לביקור גם בלי להודיע מראש. מבקרים אלו אינם רצויים כמעט באף בית וכל אחד היה מעדיף שכל המשפחה על ילדיה ונכדיה תגיע אליו, רק לא הם. כמובן שמדובר על כל סוגי החרקים והמכרסמים שניתן למצוא. כדי להתגבר על הבעיה, הבינו התושבים שלבצע הדברה בעפולה זהו הפתרון, אך איזה סוג הדברה אפשר לעשות בעיר? בדקנו עם אבי המדביר והבאנו את הממצאים במיוחד בשבילכם.

הדברה בעפולה – כל הסוגים המתאימים

הדברה כימית

הדברה בעפולה ובכל מקום יכולה להיות הדברה כימית. הדברה מסוג זה עושה שימוש בחומרים כימיים אשר פוגעים בחרקים, משתקים והורגים אותם. הדברה זו במינונים חזקים יותר ובחומרים מעט שונים תתאים גם למכרסמים ותפגע בה באופן אנוש. באופן כללי סוג הדברה זה פחות מומלץ בבתים עם תינוקות ועם חולים במחלות נשימה, מחשש שהכימיקלים עלולים לפגוע בדרכי הנשימה הרגישות שלהם, אך למרות בעיות אלו יש להדברה זו יתרונות כאשר העיקרי שבהם הוא מחירה הזול יחסית לשאר סוגי ההדברות.

הדברה ביולוגית 

הדברה בעפולה מתאימה להיות הדברה ביולוגית באזורים ספציפיים בלבד. בהדברה זו לוקחים סוגי חרקים הנחשבים לאויבים טבעיים של המזיקים ומכניסים אותם לשטח. החרקים ה"טובים" יאכלו את החרקים המזיקים ויסלקו אותם מהשטח. הדברה זו מתאימה לשטחים עירוניים פתוחים, אך פחות לבתים שמעוניינים לסלק חרקים החוצה ולא להכניס עוד סוג פנימה.

הדברה ירוקה

הדברה מסוג זה משתמשת בחומרים ירוקים המתאימים לאיכות הסביבה ואינם פוגעים בה. בעזרת חומרים אלו ניתן לקטול את החרקים ללא חשש לפגיעה בתושבי הבית או במאגרי שתייה ומוצרי מזון, אך לעיתים עלותה של הדברה זו עלולה להיות מעט יקרה יותר עקב המוצרים האיכותיים בהם משתמשים. הדברה בעפולה בהחלט מתאימה להיות הדברה ירוקה, אך יש לשים לב להבדלי המחירים הקטנים ולקחת בחשבון את התועלת שהדברה מסוג זה מביאה איתה.

צריכים הדברה בעפולה? חייגו עוד היום למורן הדברות ולא תצטערו 052-5122999 

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון