הדברה בנהריה

הדברה בנהריה הפכה להיות הצעד הראשון לפתיחת הקיץ. לא עוד שמשיות ואבטיחים מבשרים את בואה של העונה החמה של השנה. כיום את פניו של הקיץ מקבלים אנשים במסכות נשימה וחומרי הדברה חזקים בקנה. לתושבי העיר נמאס לחיות בחשש מחדירת חרקים ומכרסמים אל הבתים והם נוקטים מעשה. כל אדם המעוניין להילחם בתופעה מבצע הדברה בנהריה, ומימדי פלישת החרקים אכן הולכים וקטנים. אך גם בחום זה של הדברות כמו בכל תחום אחר, יש הדברות מכל הסוגים, הצבעים והמינים. כיצד יודעים במה לבחור כאשר רוצים להזמין הדברה בנהריה? במיוחד לשאלה זו החלטנו לתת מענה בעזרת אבי המדביר ולחלץ אתכם מסימני השאלה.

הדברה בנהריה – כל סוגי ההדברה שעליהם חלמתם

הדברה אלקטרונית

הדברה בנהריה יכולה להתבצע בשיטה האלקטרונית ללא חשש וכמעט בכל בית. במהלך ההדברה מתקינים ברוב חדרי הבית מכשירים אלקטרוניים הפולטים גלי קול אותם יכולים רק החרקים והמכרסמים לשמוע. גלי הקול הללו מציקים למזיקים עד כדי כך שהם בורחים מהבית בלי להשאיר אחריהם עקבות או חברים. חסרונה העיקרי של סוג הדברה זה הוא במחירה היחסית יקר, מאחר וצריך מכשירים שונים לחדרים שונים, וכל מכשיר שכזה הוא בעל עלות נפרדת.

הדברה ירוקה

בהדברה ירוקה משתמשים בחומרים ירוקים – חומרים אשר אינם פוגעים בסביבה ובשכבת האוזון, אך מבצעים את עבודת קטילת החרקים. חומרים אלו נחשבים איכותיים במיוחד וקוטלים את החרקים היטב, אך לא כל מדביר מבצע הדברה ירוקה. לפני הזמנת הדברה בנהריה יש לברר עם המדביר האם הוא מסוגל לבצע הדברה מסוג זה, והאם הוא מוסמך לכך על ידי משרד הבריאות.

הדברה כימית

 הדברה זו נחשבת לנפוצה ביותר, ונהוגה כמעט בכל עיר. בהדברה זו מרססים ברחבי הבית חומרי הדברה כימיים שונים אשר קוטלים את החרקים. חומרים אלו לרוב אינם דוחים את החרקים מהבית, אלא קוטלים אותם ברגע שהם נוגעים בשטחים מרוססים. חומרים אלו יעילים מאוד, אך עלולים להיות מסוכנים בבתים בהם יש תינוקות וקשישים בעלי מערכות נשימה רגישות.

רוצים להזמין הדברה בנהריה? צלצלו אל  מורן הדברות ולא תצטערו 052-5122999

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון