הדברה בקריות

 מבצעים לכול סוגי ההדברות שרות  sos

כולנו מכירים את החרקים הקטנים האלה המסתובבים ברחבי הבית שלנו. כולנו מכירים גם את הרגשת הגועל המופיעה של הפנים ברגע שרואים אותם מסתובבים בבית שלנו, בחדר שלנו. הג'וקים מגעילים ולא נעים לחיות איתם. על מנת לשמור על רמת חיים סבירה, במיוחד באזורים הקרובים לים ולאקלים לח חייבים לעשות הדברה מקצועית עוד לפני בא הקיץ. הדברה בקריות היא הכרחית שכן הים הנושק לקריות מביא איתו גלים של מזיקים, חרקים, יתושים מקקים ועוד. הדברה בקריות הכרחית לשמירה על רמת החיים שלכם. אבי המדביר הוא המומחה בכל מה שקשור להדברות.

הדברה בקריות – איך בוחרים מדביר?

לא כל אחד יכול להדביר לכם את הבית. על מנת לבצע הדברה בקריות חייבים לבחור מדביר מנוסה.
מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מדביר?

בראש ובראשונה לבדוק שהמדביר עבר את ההסכמה הנדרשת למדבירים, יודע היטב באילו חומרים להשתמש בכל אזור בבית ולכל סוג של חרק.

מומלץ לשכור את שירותיו של מדביר שנשלח מטעמה של חברת הדברה מקצועית, שכן אז אנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שיש לו את התעודות והאישורים הנדרשים.

חשוב לבדוק שהמדביר רשום במשרד לאיכות הסביבה ויש לו רישיון ממשרד הבריאות לכל החומרים בהם הוא הולך להשתמש.

כדאי לקחת את שירותיו של מדביר ששמעתם עליו המלצות מפי השכנים. ההמלצות שעוברות מפה לאוזן, הן ההמלצות הכי טובות. תבררו עם שכנה שהייתה מרוצה מההדברה ובקשו את שם המדביר שאיתו היא עבדה, המלצות זה תעודת ביטוח.

בקשו מהמדביר לתת לכם אחריות. אסור לבצע הדברה בקריות בלי לקבל על ההדברה אחריות לפחות לשנה. שכן, במידה ויגיעו החרקים באופן לא צפוי לאחר ההדברה תדעו שיש לכם למי לפנות ויש מי שיטפל בכם בלי שתוציאו שוב אלפי שקלים.

הדברה בקריות – הדברה ביתית או מקצועית?

הדברה בקריות באופן מקצועי ומנוסה תיתן לכם מענה נגד כל סוגי החרקים הקיימים.

אם תחליטו לחסוך את הכסף וללכת על הדברה ביתית, דעו לכם שלא תהיו מחוסנים נגד כל סוגי החרקים. נמלים תוכלו להדביר באופן חלקי, מקקים תוכלו להדביר רק את אלו הנראים על פני השטח. טרמיטים, תולעי עץ או כל תופעה סוררת אחרת, לא בטוח שתוכלו להדביר כל כך בקלות…

לא סתם אנו ממליצים על המקצוענים בתחום. הדברה בקריות עושים רק עם מורן הדברות, ותיקה ומנוסה בתחום ההדברות. צלצלו עוד היום: .

 

    שם

    דואר אלקטרוני

    טלפון